do you ever wanna run away?

Usch, ja som ni säkert vet redan så råkade jag visst försova mig, inte bra. Eller jag vaknade och dushade, sen la jag mig i sängen för klockan va bara halv sju, sen råkade jag somna och vaknade halv åtta :s Inte kul alls, så det blev uppsatt hår, osminkad och mjukis idag. Gissa om det va skönt eller?
Idrott sista lektionen och det va knappt så jag pallade, vad är det med mig?

När jag kom hem väntade min älskade mobil på mig, UNDERBART. Nu är jag hel igen, (: Har försökt äta lite, men jag har så himla ont i magen så det är lite svårt at the moment ;o Ska försöka plugga lite innan träningen, & städa mitt rum, får väl se hur det går med den saken (;

lars winnerbäck och melissa horn - som jag hade dig förut
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0