fredag ((:

Ni skulle bara veta va gott jag har sovit inatt! Somnade innan elva, och vaknade inte en enda gång. Tror det är något med Linns säng, sov inne hos henne inatt, sover alltid bra där. loooove you <3
Igår gjorde jag en jävla massa saker som jag faktikst inte orkar skriva om, men det är inte så många som bryr sig ändå egentligen?
Idag blir det match iallafall, taggataggatagga! Efter det blir det övernattning och matlagning med världens bästa vän!
& imon kommer Julia hit, underbara unge :*
jag älskar älskar älskar mina vänner mer än någon annan kan förstå

gjort är gjort, finns ingen som kan ändra på det som hänt.


orden räcker liksom inte till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0