John Q, bästaste filmen jao

Jotack, minst sagt. Så grymt sorglig också, jag minns inte senaste gången jag lipade så mycket åt en film, & jag lipar åt nästan alla filmen? Helt stört är det iallafall, & att den här filmen är verklighetsbaserad är ännu läskigare. Puss på den! :*
Ja, igår kväll blev det snack med Julia ett ganska bra tag, tack gumman<3
& jag vill även tacka gry för hon är den underbaraste på planeten,
& alla andra som stöttar mig, uppskattar verkligen det så himla mycket, ni förstår inte vad det betyder för mig. tacktacktack
Ska ligga hemma ikväll, & hela dagen, men skola imon blir det iaf och kanske träning sen.
puss

 ingenting kan bli värre, nu blir det bara bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0