maria <3 fotboll

Träningen va rätt tråkig får jag erkänna, faktiskt. Va bara 6 pers som tränade och då blir det inget annat än tråkigt, tyvärr. Blev mycket kondition och det behöver jag just nu, så lite positivt finns det alltid!
Efter träningen va det möte, gick snabbt och smidigt. Sen pratade jag med Stina en stund, bestämde lite tills helgen och sådär (: Sen kom Martin, Bobbo & Linus en stund också, trevligt!
Nu tittar jag på Linas kvällsbok på kanal 5, gammal men härlig film som bara den.

Imon ska jag&Stina färga mitt hår, köpa biljetter till Eksjö stadsfest och sådär, happy me ((:
Men nu ska jag slappa lite med vattenmelon, film & smsa med min underbara mobil!
godnatt folket (:

JAG ÄLSKAR FOTBOLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0