natti (:

Dagen i skolan gick rätt bra.
Det som är mindre bra är att det redan har dragit igång med läxor, både spanska, engelska, matte och so läxa har vi hunnit få.. Usch.
Efter skolan blev det Gry och vi fixade med bloggen, tack för hjälpen älskling (: Vad tycks?
Hann äta lite och så innan vi stack ut, ner på stan en sväng och när hon skulle träna pratade vi med Anes oh Arben en stund snabbt också!
Nu är jag hemma & trött. Måste läsa min bok om jag ska hinna läsa ut den innan terminen är slut, haha! Så ska lägga mig med ett gäng vindruvor och läsa, om man inte skulle satsa stort och se på det sista avsnittet av prision break? (:

Hörs imon folks, natti! :')

får bli en bild på mig&baby, för jag saknar henne så himla mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0