övernattning, mysmys

Match igår, vinst med 13-0, inte så dåligt får jag erkänna :)
Efter den blev det att sticka till Grys farfars place och laga mat. Efter en stund kom Adam och Räkan också, trevligt kväll (: Vi gjorde inte så mycket mer än att prata, skratta och ha allmänt mys. Sov riktigt gött denna natten (y'
På morgonen  stack jag hem tidigt för att äta frukost med mina föräldrar och nu har vi varit ute på stan och köpt jacka, skor och foundation till mig, underbart att ha det gjort också!

Nu ska jag sticka tillbaka till Gry och om en stund ska jag möta Julia på stationen :) ta hand om er! puss

svar till Anna om vad jag gjorde i Eksjö igår, jag vet att bloggen är till för att alla ska kunna läsa om mitt liv osv, men endel saker är privata & det va just det som eksjö resan handlade om, för privat för att skriva om på bloggen.



mina skor, & räkans skor.. en aning skillnad eller? ;D hahha

Kommentarer
Postat av: anna

men bli bara orolig om det har hänt något:/

2009-08-29 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0