sanningens ögonblick (;

11 sanningar om mig;

1. Tila Tequila är min idol, hur bisexuell hon än är så är hon stencool förfän.
2. Jag är allergisk mot koffein, äter/dricker jag något med det i så spyr jag upp det.
3. Jag har en kusin på 3 år som jag älskar väldigt mycket.
4. Jag hade dåligt självförtroende i två år, men nu är jag väldigt säker på mig själv.
5. Jag lyssnar på allt från eminem, bullet for my valentine till lars winnerbäck.
6. Fotboll är det bästa jag vet.
7. Jag är som lyckligast när jag tränar tills jag inte kan gå i trappor utan att få ont i benen.
8. Jag åker buss nästan varje vecka.
9. Jag gör ofta bort mig, men skäms sällan. Slutar bry mig efter någon minut.
10. Jag är konflikträdd, jag brukar säga förlåt bara för att slippa bråk.
11. Just nu är det nog första gången på 1 & ett halvt år jag inte har några kärleksproblem, & är så himla lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är lite modig av dig som vågar avslöja ;D

2009-08-31 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0