skolfoto!

Hmm, kändes inte alls bra med skolfoto idag får jag erkänna.. Jag ser jätte sur ut & mitt ansikte ser jätte runt ut på den enskilda bilden :s Tyvärr är det smällar man får ta & hela världen går inte under för det!
Annars har dagen varit grymt soft, slapp första lektionen för jag va på annat håll, sen varade no;n i typ 20 minuter, ingen slöjd och ingen spanska. SUPER!

Iallafall, dagen ska spenderas i min säng tänkte jag. Eller ja, det är ju systers men jag bor här inne ett tag. Kanske ska fixa lite fruktsallad sen om jag orkar, & plugga måste jag också, blä.. slänger in ett inlägg lite senare tror jag :) hejs!



black eyed peas - boom boom pow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0