Brinell nästa :]

Hanna frågade;
vill du bli stylist då?:)
har du alltid funderat på det elr vad funderade du ppå för ca ett årssen ett hasvlårsen?
inte så itnresanta frågor kanske , men det är ju alltdi kul att svara på kommentar visst?;)

svar; nej, jag har aldrig varit intresserad av någon sån här linje innan. Jätte länge har jag varit bombsäker på att gå samhäll samhäll i vetlanda, men det känns rätt tråkigt? Så jag tänkte kolla runt lite och då lät det nya i nässjö kul, styliiiiiist :)

Sov hos Michaela med Becca inatt också :) Mysigt mysigt! Idag på morgonen drog vi iväg till Nässjö för att kolla gymnasie, stylist och frisör. Stylist va lät riktigt roligt och jag blev kär i det stället asså, huhu :)
Nu sitter jag med min älskling hemma hos mig och vi ska nog snart äta eller något, sova låter skönt.
pusshey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0