counting all the asholes in the room

Har inte alls sovit bra inatt, knappt sovit någonting faktiskt. Jodå, det har jag men jag somnade inte förens frammåt två halv tre. Sov inne hos min syster, vi har bytt tillbaka våra rum förresten! Jag sov där inatt för jag va ledsen och hon tröstade mig. Mamma och pappa försökte trösta min först, men det går inte. Dom förstår inte, dom är bara för oroliga för allting just nu. "Du äter inte, du sover inte, du bara gråter, du bryter snart ihop" lalala.. Jag äter och jag sover när jag inte bråkar med någon på kvällen och klart jag gråter dagar som dessa, det måste dom förstå utan att tro att jag ska bryta ihop? jag älskar mina föräldrar, men just nu förstår dom inte att man kan gråta utan att hela världen faller samman. Det kanske den gör just nu men varför ska dom veta det?

Min syster är iallafall bäst, hon är som en bästavän jag kommer ha kvar hela livet. åh va jag älskar dig gumman du är heeelt underbar förfan!

jag älskar diig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0