?

Anna kommenterar:Umgås du inte med gry längre? Ni var jämnt förr nu verkar ni aldrig ses ? :O elr är det bara jag som har förståt fel?
svar: Nej, du har inte förstått fel. Jag och Gry träffas nästan aldrig längre, men det händer ibland. Dock är det inte som förr men vad förväntar man sig när båda skaffar pojkvän? Men dom är ju kompisar tänker ni och visst, men det är lite komplicerat. Jag och Gry går i samma klass och kommer fortfarande träffas nästan varje dag, trots att vi tyvärr håller på att glida ifrån varandra och jag är jätte ledsen över det. Men hur det än är så kommer hon alltid vara min bästavän och vi är fortfarande kompisar, och jag är verkligen inte orolig för att vi kommer avsluta vår vänskap, för det kommer vi aldrig göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0