fika nu :)

Hej folket och förlåt för att det inte blev så många inlägg igår.. Men Rasmus mys va hos mig till klockan 10 och efter det orkade jag inte blogga, va riktigt trött! Sov skitkasst inatt, bläh. Men är alltid på topp iallafall =)
Skön dag i skolan, tycker jag, nu har jag och michaela fixat lite grejer också så det är rätt jävla nice, som en lättnad, haha :)

Nu sitter jag hos Michaela medans hon fixar sig och becca är social som vanligt :) vi ska snart ner och fika för det är michaelas födelsedag, GRATTIS UNDERBARA VÄÄÄN <3 sen ska vi fika med hennes släkt , plugga och senare ska jag tr'ffa Hanna en stund :) hörs senare eller imon! pussshey

 



 jag ääääääälskar er :) <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0