Fredagen den 13!

Ja, igår va det fredagen den trettonde. Kul att ha matteprov en sån dag eller hur? Fick G iallafall, hade 17 av 20 på a-delen och 15 är G så det va skönt ;)
Däremot, hade jag inte tur hela dagen. Frammåt kvällen började allt gå knas.

Hos Rasmus;
jag skulle resa mig ur rasmus säng och hämta ett glas läsk ute i köket.
När jag reser mig tänker jag inte på att han har hyllor över sängen, på väggen.
Så jag slår i en med huvudet och faller pladask ner i sängen..
skönt!

Under idol;
Jag ber rasmus om läppsyl eftersom jag låg åt andra hållet så når inte jag dit. När jag är klar med det ska jag kasta tillbaka men eftersom julia sitter i vägen ser jag inte så bra. läppsylet träffar rasmus i ögat, utan förvaning.

en minut senare:
När jag skulle resa mig till rasmus och säga förlåt och göra honom glad på något vis, är mina fötter igång och stöter till ett bord där julias glas med cola står. colan flyger över golvet och våra väskor luktar cola idag,, ;s


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad sminkad du är!

2009-11-14 @ 09:56:57
Postat av: City

Hej!

Om du fick vara med i en tidning, vilken skulle du vilja vara med i?

2009-11-14 @ 10:34:34
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0