fredagsmyyys

Anonym; är julia ihop med bobbo?
svar; haha nej det är dom verkligen inte, tror det va första gången dom träffades igår ;)

Igår kom ju som sagt Julia till mig :) Innan vi skulle till myresjö tog vi en snabb tripp till donken! I bussen blev det en massa snack om Julias nya "underbara upplevelse" som jag skulle kalla det, och jag fanns faktiskt på plats när detta skedde. så stolt över dig gumman! ;)

I myresjö blev det mys med idol, skräckfilm, promenader ute i regnet och popcorn och läsk i mängder. mysig kväll med rasmus, bobbo & julia :)


Fick skjuts hem vid tolv tiden har jag för mig, då skulle jag sätta mig vid datan men det va något knas med mitt nätverk.. Första gången på länge jag orkade blogga på kvällen och då funkar inte internet! dåligt ;)

såhär såg jag ut ikväll :) Har fått tag i en halsduk jag älskar!

julia & maria :) babe :)

julliut & mooi!

fredagens kvällsmat :)

tack för kvällen, älskling :*

Kommentarer
Postat av: josefin

hahaahhaha, andra bilden , julia är fööör snygg ;D

2009-11-14 @ 20:26:58
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0