gilla eller ogilla?

Länge sen jag la upp en sån lista eller hur? Så tänkte slänga in en snabb sådan :)


gamla kontakter
På senaste tiden har jag börjat umgås med folk jag inte har umgåts med på flera år :) Som Stina, Hanna & Michis och Becca va också längesen jag träffade! Vi har kul igen och pratar alltid gamla minnen, men det betyder inte att jag har glömt dom jag alltid har umgåts med! Jag har fortfarande bara en bästavän, men jag har många jävligt bra vänner :)


missförstånd
Visst är det irriterande, när man säger en sak och den man säger det till, tar det helt fel? Missförstånd suger verkligen och det kan få riktigt tråkiga konsekvenser. Man vet liksom inte vart man ska ta vägen? Bara att blicka frammåt och tänka att allt löser sig för det gör det alltid :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vme är det på bilden?

2009-11-07 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0