godmorgon!:D

På världens bästa humör :D jag kom upp den tiden jag ville, helt underbaaaart! Sitter här nu då, har dushat, smörjt in mig, fönat håret, plcokat fram kläder och ska snart sminka mig lite smått :) Klockan är just nu bara 06:36 så tänkte att jag hinner med mer än ett inlägg innan skolan idag :) måste hinna plugga också bara ;o

Anonym frågade vart jag&beccus gymmade, på friskvård va det ;)

Ne, nu ska jag nog allt ta och fixa mig lite så jag hinner sitta här en stund innan skolan och dega sen :)
puss!

hahaha, första kortet jag tog med hatade camen på datan! tror nog det va i februari någon gång, va liten jag va ;o fin hårfärg iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du?

2009-11-20 @ 08:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0