hardcoore

Någon mer som tycker att det ordet blir lite uttjatat i serien greys anatomy? Hört det typ 20 000 gånger idag under programmet..
Rasmus åkte för en halv timme sen ungefär, 45 minuter sen. Vi ses imon igen, innan & efter jag ska gymma med Becca, Hanna och Stiina :)

Nu ska jag snart sova, har dushat och sådär ja. Ska smörja in mig så jag inte blir torr i huden, eller vit. Vem vill vara det såhär års?
Imon ska vi även kolla på gymnasiet i Vetlanda, njudung :) Ska kika på hantverk och samhäll! Men är ändå säker på att det blir BRINELL :)

haha guud va fail bild.. men man får bjuda lite eller!
Bilden lägger jag ut bara för att säga att igår hos Michaela låg jag och höll ett föredrag för M & B om hur mycket jag älskar mina föräldrar och hur viktiga dom är för mig. Att jag sviker dom ibland gör ont, så ont. Men jag vet att dom älskar mig vad jag än gör och dom vet nästan allt om mig, för jag berättar nästan allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0