HELG!

Nu är skolan slut och då är jag LYCKLIG för nu är det HELG :)
& min helg blir bara mys;

* Fredag: Snart kommer Rasmus, ska åka och träffa Becca när hon har slutat och prata lite med henne :) Efter det blir det hem och fixa sig lite inför fotbollsavslutningen, ska möta upp Hanna med Waldmann innan en svääng. Efter fotbollsavslutningen blir det en massa käk och idol med världens bästa älskling! Efter, hämtar vi upp stina så blirre donken :) sen sover rasmyyyyys här :*

* Lördag: Inte helt planerad än, men det som är bestämt är att jag och rasmus ska vara i Myresjö och dega hela dagen, sova där. Får se vad vi hittar på, jag menar allt kan hända i den hålan ;)

* Söndag: Fars dag! Första inomhusträningen, sen blirre nog att vara hemma och plugga, prov på måndag :( Har iallafall bestämt att jag ska träffa Michaela och ge henne lite papper och så :)

slapp helg, underbar helg! :)

maria bergdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0