JAG vann

Jag vann! Okej? Du förlorade. Nu har jag sagt det, nu har jag nått dit jag ville. Du må kunna dra ner mig med bara blickar och en liten putt i axlen och du kan förstöra min dag. Men JAG vann. För jag är starkare än dig, vad du än säger. Jag föll, men ställde mig upp. Jag föll igen, och igen, och igen. Men varje gång du sänkte min självkänsla, mitt självförtroende, så ställde jag mig upp. Du är som en patetisk liten råtta, du behöver riktig hjälp. Inte av föräldrar, vänner, du behöver hjälp från fucking spyket för människor som du är inte friska!

"Även om du sa förlåt, för allt som du har gjort.. skulle jag aldrig se åt dig, igen jag svär!" sara löfgren - starkare

nu är det sagt, nu är spelet över. & du förlorade, jag vann!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem?

2009-11-26 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0