lördag kvällen ;]

Jaha hörrni då har den här helgen också paserat förbi.. Gick lite väl snabbt där va? Men det går ju snabbt när man har kul, så :)
Igår som sagt va jag med Becca och Julia, på kvällen blev det donken och senare ner till kimmy där kevin, matthias, svenne, hampus emma och michis befann sig! Blev promenader, kortspel och massa skratt :)

Vid halv elva tiden gick jag och julia och träffade erica, bella, hanna och stiina. Mysigt, blev endel skratt där, haha ;) Jag och Julia väntade sen på pasta baren när min älskling kom :)

Vi tre drog hem till mig, och alla somnade i min säng, haha.. vid två åkte julia hem, och rasmus sov här, mys! :)

julit och beccus :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0