lördag (:

Svar till anonym;
vad gör de?
du har blibit dålig på att svara på kommentarer mot förr.haha:)

svar; jag stör mig på sjuor och åttor som tror att dom är något bara, och att dom glor på en och kommenterar bdb är ju bara pisnamt ;)

Igår va det mysigt vill jag lova :) Först va jag på fotbollsavslutning, tränade 37 av 85 träningar.. lite pinsamt eller? Efter fotbollen snackade jag med emma och hanna en stund, sen kom stina och hennes pappa och hämtade mig :] Vi åkte hem till mig, rasmus hade väntat på mitt rum i flera timmar, haha (a

Efter idol drog vi till donkeen, träffade lina daniel och alle en sväng! Bullvagnen en snabbis, hem till mig och glo film (jag somnade) och sen drog stina hem, så somnade jag och rasmus typ direkt :)

mysig dag, tack för den ;*

old pic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0