my love :)

Vad heter ni? maria och rasmuuuus
Hur träffades ni första gången? hemma hos grys farfar (fast vi sågs en gång fast då såg inte jag honom, vi pratade inte så det räknas inte?)
Hur länge har ni varit tillsammans? snart 2 månader :)
Är ni förlovade? nä ;p
Bor ni ihop? näs
Har ni barn? 10 st!
Har båda körkort? han har.
Isåfall, vem kör bäst? han ;)
Kommer du ihåg er första kyss? klart jag gör!
Vem sa "Jag älskar dig" först? jag, (åh va jag är modig!)
Vem är äldst? rasmusbyyys
Vilka stjärntecken är ni? det har jag inte tänkt på ;p jag är jungfru & han är kräfts (hahah räkan,kräfta, hahah!)
Vem fyller först på året? haan
Vem är längst? han x)
Vem sjunger bäst? lätt jag!
Håller ni i handen på stan? om vi gör
Kände ni varann innan ni blev ihop? yesh:)
Vad har ni gemensamt? vi spelar fotboll, samma humor, har haft gamla dåliga förhållanden ;)
Blev du kär vid första ögonkastet? kär och kär jag märkte att han va speciell :)
Har ni någon speciell låt? gallery - mario någonting
Har ni stora framtidsplaner? håller längre om man lever i nuet? :) våra framgtidsplaner är nog götet i december då!
Har ni gråtit i varandras armar? jag har gråtit i hans armar

Har ni varit utomlands tillammans?
nopp
Vilket är ert bästa minne? hmm.. finns så många? när vi sa "jag älskar dig", va ju en fin stund.. annars, vet jag inte?
Vem lagar bäst mat? jag :]
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? jag pluggar, vi äter, ser på tv och är ute och går :) spöar honom i kortlekar..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ohnej aldrig (alltid)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej, bara en mil :)
Blir du lätt svartsjuk? neee
Brukar ni bråka? aldrig bråkat :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hans ögon & hans hår! :*
Brukar någon av er prata i sömnen? jag skriker och "pratar i telefon"



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni göra i götet? :D

2009-11-17 @ 17:42:41
Postat av: Anonym

vad ska ni göra i götet? :D

2009-11-17 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0