mysigt :)

Jag och Rasmus har inte gjort någonting idag! Efter en liten incident på gymnasiet skippade jag sista passet för jag behövde min pojkvän så jag mötte honom, bobbo och laxen på arena. Snodde lite mat från pojkarna, sen gick jag&älskling hem till mig. helt otroligt att du kan få mig glömma allt dåligt, på bara 2 minuter & du gör mig glad. :*

Hemma hos mig har vi bara tittat på tv och jag har pluggat en hel del. Ska nu snart fortsätta med detta, men först smörja in mig, ta bort sminket och borsta tänderna. :)

Imon kommer Julliut hiiit :D underbart, vi ska ut till myresjö och träffa bobbo och rasmus :) blir nog niiiice :) älskar min julia :*

ser ni min kvällsfrilla, svaga smink och pyjamaströja? ;) & det är såhär jag är som lyckligast :)

Kommentarer
Postat av: josefin

visst är det underbart att när man mår som sämst kan de få en glada på några minuter! fan vad jag älskar såna killar ;DDDDD

2009-11-14 @ 20:18:18
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0