önskelista!

Det börjar dra ihop sig mot jul folket! Snart är det december, advent och allt mysigt med julen börjar krypa fram (: Älskar verkligen julen, och vintern! Självklart är sommaren bäst eftersom den är varmare, men vinterkläder är helt underbara och julen är ju lätt den bästa helgen på året eller hur?

Mamsen har bett om en önskelista från mig nu och såhär ser den ut;
* MOBIL
* pengar
* smink
* parfym
* vinterstövlar
* HERR KLOCKA
* ringar
* nagellack
* kläder

mobil, behövs verkligen. älskar mobilen jag har nu men det är ju rasmus gamla, han kanske vill ha tillbaka den en vacker dag liksom? ;)

pengar vill alla ha, någon som läser detta som skulle tacka nej till pengar lagom till nyår?

smink, också en självklarhet. men mascarar är jag i stort behov av just nu..

parfym, in favorit! helt beroende av parfym, kan gå åt en flaska i månaden ibland, speciellt på sommaren. helt sjukt.

vinterstövlar
, klack! Har bara ett par och dom har slitits ner så mycket, hoppas på att detta blir en för tidig julklapp.

herrklocka! hur snyggt som helst att gå med stora herrklockor i silver, love it. just nu har jag lånat en som pappa inte använder, men vill såklart ha en egen :)

ringar, nagellack och kläder är ju saker som går åt och som man bara vill ha mer av hela tiden. iallafall jag.

GE MIG JUL

hade inte varit helt fel att glida runt med den här puddingen va? :)

min röda mobil börjar kännas lika uråldrig som denna motorola från 1800-talet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0