PAOLO ROBERTO <3

Fyfan va snygg han är ;o han hade en föroläsning på min skola idag, tyvärr satt jag längst bak så såg inte honom på jätte nära håll första timmen. Men, i slutet fick jag gå ner och få en autograf, ta kort och se hans ärr ;) Okej det låter som jag är desperat efter honom? Det är jag faktiskt inte, har bara alltid tyckt att han är så jävla snygg!

maria: kan jag få se dina ärr sen du blev knivhuggen?
paolo; självklart, (böjer sig fram och visar det i pannan). Sen har jag ett på ryggen och ett på benet.. ska jag klä av mig och visa? :)
hahahahaha, så jävla skööön!

PAOLO ! tycker egentligen inte om att ta kort med mobilen, hatar det;) meeen har ju liksom inte kameran med mig till skolan!

paolo och johannes :)

paolo och sara :) sötmpsar!

Kanske ska tilllägga att paolo tycker att bloggar är något av det löjligaste i världen men iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0