rebecca dahn, föralltid!

Ja, som sagt träffade jag Becca en stund innan. Vi satte oss vid brunsgård medans Rasmus väntade i bilen, för vi skulle prata. & OM vi pratade. Och grät. Har fått ur mig det jag ville nu och jag vill bara säga att Becca, vad som än händer, vi får aldrig glida ifrån varandra igen! Jag behöver människor som du i mitt liv. älskar dig <3

Nu är jag och rasmus hemma fast han har somnat så jag sitter i köket och har lite smått panik. Klockan är fem över fem, tio i sex ska jag och waldmann åka och träffa Hanna innan fotbollen, och jag har inte börjat tänka på vad jag ska ha på mig eller ens börjat fixa mig..? jaja, får bli något enkelt
nu ska jag kila, hörs ikväll fast mest troligt imon. pussen

väldigt gammal bild, sen sommaren mellan sjuan och åttan :) men den är gullig tkr jag, hihi ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0