slappdag :) gillar vi!

Ja, som ni förstår blev det bara slappt idag för mig och my love. Jag va på skit dåligt humör först för jag va tvungen att stressa och skynda mig, hatar det! Plus lingonveckan, gör liksom inte saken bättre..
Men jag fick lite mat i magen och spendera tid med min älskling så det blev bättre snabbt :)
Vi har bara glott film, varit ute och gått lite, ätit och ätit popcorn idag. alltid mysigt med dig!
När vi kom in till stan blev det michaela anton och viktor en stund, sen hem till mig så jag fick plugga!

Rasmus åkte för en stund sen, så jag ska passa på att plocka ur disken och ringa Julliut innan jag ska sova.
Imon ska jag bara plugga, prov på tisdag! Kanske hjälpa michaela lite med plugget, får se.
nattii :)


min prins,
du är världens bästa!
Att ha dig i mitt liv är ren lycka
rasmus johansson, kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0