söndag idaaaag (:

Hela dagen har spenderats med världens bästa pojkvän :) Vi sov typ ingenting på hela natten, för båda är jätte förkylda och vi kunde knappt andas, haha! Så vi låg och pratade, jätte mysigt :) Sov nog mellan 5 och 12 iaf kanske? Anyway, så gick vi till min träning då och jag förklarade att jag inte kunde vara med pga förkyldningen :s

Sen träffade vi erica och michellin, nicenice :) När vi kom hem blev det mat, se på "smekmånaden" (film), kortspel och blanda ihop lite misslyckad chokladpudding :) Haha, aa det gick att äta iaf!

Han åkte för en stund sen :( snyft! Men får träffa honom imon iaf och nu ska jag städa mitt rum för det ser ut som rena fan, sen ska jag duscha och se film :) slappa söndagskvällar är nog den bästa kvällen på veckan. tid för sig själv :)

bästa stunden på hela dagen är att vakna upp bredvid dig, rasmus! finns ingen bättre än dig, älskar dig!<3

bild i repris! ni får bild på pälsjackan imon när jag orkar ta kort, idag orkar jag icke det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0