tisdag 24 november

= två månader <3
en månad till julafton
24 timmar kvar till studiedag :)

Nu är det tisdag igen ja, och det är idrott jag inte ska vara med på eftersom jag är så gryymt förkyld.. Ska försöka sjunga på lucia iallafall, sen har vi musik och då ska jag försöka lära mig spela gitarr. lycka till, maria :)
Efter skolan ska jag iallafall träffa min älskling, och jag tror jag ska leka med becca men allt är inte riktigt bestämt än så får bestämma det idag :)
Hörs senare iaf, ciao!

svar; min jacka kom från H&M och det är fuskpäls ;)

helt slapp idag, bara jeans och vanlig kofta, håret uppsat i en bulle och snart blirre en fet halsduk, uggs och varmaste pälsjackan. perfekt när man inte känner sig riktigt frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0