update! 21:55

Nu har klockat sprungit iväg igen som den faktiskt inte får göra vissa dagar. Men idag va det rätt okej för imon är det helg och det är efterlängtat!
Först var jag och Gry på donken, mysigt :) Sen kom Rasmus och hämtade oss, körde hem Grytan och hämtade upp Bella! Va med henne en stund, snackade gamla minnen och så, gullgull på henne :')

Sen åkte jag och Rasmus hem och vi har spenderat hela eftermiddagen och kvällen i min sköna säng framför tv;n. Va ute en sväng med sis och Liza, träffade Stefan. Annars har vi varit rätt sega. skulle plugga egentligen, menmen..

Jag ska iallafall lägga min nu och läsa lite glosor. c'ya!

justdet, min lila mjukisdress har kommit hem, äntligen! :D Bild kommer imon :)

lite leee, men härlig bild sen sommaren :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0