what can I say..?

anonym: vfr klipper du inte dig oss frisören?hihi
eller är hon frisör eller hu kan hon klippa?:)
svar; brukar klippa mig hos frissan :) men becca är jätte duktig och ska gå frisör på gymnasiet, hon har klippt mig massa gånger och färgat mitt hår och allt! Nu är vi nära vänner igen och det är underbart så det fixar hon lätt :)

Ja hallå hörrni, nu har jag precis pluggat klart, skönt! Hinduismen va ju inte alls svårt ju.
För övrigt idag har jag ätit massa våfflor med becca, köpt godis med becca, snackat skit med michaela erica emma och becca, pluggat med michis och becca, ätit chips med michis och becca, varit ute med michis becca anton roswall och klein.
jag går ju upp i vikt av er flickor ;)

Iallafall så har jag haft en väldigt mysig måndag och det gillar vi :) Nu ska jag läsa glamour och se på paradise hotel, sen sova! upp tidigt imon och plugga lite och dusha.
natti!

min prins :*

jaa jag ska bli bättre med att ta kort på vad jag gör om dagarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0