äääntligen :*

Ni vet hur mycket jag tjatade om att jag ville ha pizza när jag va sjuk? Är verkligen inte sugen på det längre! Men pommes tallrik går alltid ner, och det va gryyyymt gott! (: så först fixade jag mat åt min bror sen gick jag&rasmus ner till ofrat så jag fick min pommes tallrik :)
När vi kom hem spelade vi kort & jag kan inte säga mer än att jag är rätt grym, haha. (internskämt)


Nu har vi varit ute en stund, gick upp med Stinas böcker och pratade med henne, bestämde att vi skulle träffas på söndag nästa gång :) va ju ett gaaanska bra tag sen :(:(
Nu ska vi se ugly betty & sen desperate housewifes, får se hur länge han vill stannaaaaa :]
hörs ikväll/imon, puss!

sommarkänsla :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gjorde du mat till din bror om du ändå skulle till ofrat?

2009-10-07 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0