"åh det är så synd om mig"


"nej jag är inte emo"
jag skär mig i handlederna
jag lyssnar på depp musik hela dagarna
jag gråter varje dag
jag hatar allt och alla
jag har inga vänner för ingen orkar lyssna på mina problem
jag klär mig i endast svarta kläder, kanske rosa
& när folk kallar mig emo , nekar jag. för emo är ju egentligen en musikstil från 80talet, "emotional". Men vet du vad? EMOTIONAL=KÄNSLIG. & så mycket som du lipar osv, är du allt lite känslig va? juste, så bara knip om att emo är en musikstil, det är fan en livsstil också..
Nu har jag inget emot vissa emosar, tex ett gäng av mina vänner som blev emos för ett tag sen. NI ÄR FORTFARANDE UNDERBARA :) Skriver aldrig om någon/några speciella personer i ogilla listan serru ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0