"ensam är stark"..?

Jag trodde på det innan. Att jag va stark som jag va, att mina vänner va dom enda jag behövde för att överleva vardagen. Trodde helt ärligt aldrig att jag skulle bli kär igen, för jag va så fri och lycklig som singel.
Sen hände något som förändade hela mitt liv. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Om jag skulle ligga hemma och lipa eller gå i skolan och försöka kämpa på.

Då började jag tänka om. Att jag aldrig aldrig någonsin behövde några killproblem, för nu vet jag hur det känns att ha så pass stora problem. Alla problem är självklart viktiga, men jag ser inte lika seriöst på små prblem längre.
Då iallafall, var jag helt övetygad om att Gry Julia Anny & Michis va dom enda i mitt liv jag behövde. Brydde mig inte om någon annan i mitt liv än dom & min familj självklart.

Men sen träffade jag dig.
Allting förändrades, du förändrade mitt liv till något positivt när det var som värst. Efter regn kommer solsken, & efter "det" kom du.

& nu ställer jag mig ofta frågan, vad skulle jag gjort om jag inte hade träffat honom?
Det är något jag aldrig kommer få svaret på, men jag vill inte hellre veta. Jag vill inte tänka tillbaka på veckan innan jag träffade dig.

Så nej, ensam är inte stark. Mina vänner är dom underbaraste som finns och dom betyder verkligen inte mindre för mig, bara för att jag har hittat världens bästa pojkvän.

du förändrade mitt liv
du fanns där, när jag behövde dig som mest
bara några månader har du varit en del av mitt liv,
men jag vet att du är speciell

rasmus johansson <3


Kommentarer
Postat av: anny

ååh, vad söt text! :')

love you

2009-10-20 @ 20:02:29
URL: http://absolutanny.blogg.se/
Postat av: josefin

aw, vad söt text!

mina känslor är exakt likadana, helt på din sida! :'))

pusssssssssss ;*

2009-10-20 @ 20:52:00
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0