festen :)

Nu kommer bilder sen tjejfesten i lördags, :)


svar till frida;
Emma exelius och Emma arnesson

svar till anonym;
Michis kompis från stockholm, jätte söt&snäll tjej :)


Jag tog över 200 bilder så ni får inte alla, men dom bästa kan jag bjuda på. Kolla in min bdb annars!



gry&hanna

hanna

jag&becca

hanna&jackie

gry&jag, bästavän

jag&michis

jag, gry, becca & hanna

jag gry becca hanna



jag&emma

alla som va på festen :)





amelia till höger :)

hanna&jag

becca&jag



hanna&jag:) nu orkar jag inte mer :) & nej det är inte min cigg på bilden..
puss på alla som gjorde festen underbart rolig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har amelia någon blogg?

2009-10-19 @ 16:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0