halloween?

Nu när snuttegull springer runt som ett yrväder och Rasmus fortfarande sover som en stock, har jag tänkt lite på det här med halloween. När jag var liten gick jag aldrig ut med bus eller godis, kanske hände typ tre gånger eller något? & det är ingenting jag ångrar. Jag menar, godis kan man väl få av sina föräldrar, eller? & vad ska barn göra om dom inte får godis, kasta ägg på rutan, och till vilken anledning?Usch.

Nej, men i år har jag faktiskt en stor lust att klä ut mig. Inte gå runt och tigga godis och hota med att "busa" annars, utan bara klä ut mig till festen och leka lite mean girls med becca och michis. Fatta kul att klä ut sig som någon av flickorna under, vara helt seriös och undra varför ingen annan är utklädd? ahaha yee hade varit något det asså.

 

Men man behöver väl inte se läskig ut bara för att det är halloween, det räcker väl att skrämmas? ;) & jag vet precis hur jag ska lyckas :D

 NEJTACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0