hejdå älsklingaar ((:

Nu har jag suttit vid datan en stund och varit duktig, uppdaterat, läst alla bloggar jag följer och kollat bdb och facebook. Känns skönt att jag orkar det, underbart att jag inte va dödssjuk så länge (: haha!
Nu ska jag iallafall försöka äta lite gurka eller vindruvor, måste äta något, annars får man ont i magen sen när man är frisk och äter som vanligt. Vid åtta är det Idol, vid nio något program om några tonårskillar som provar att sitta i fängelse? Blir nog bra (:

Min planer inför morgondagen;
Bada i mitt underbara bubbelbadkar
Tvätta håret med silvershampoo
Byta lakan i sängen
Damsuga rummet
Vädra rummet
Måla naglarna
Åka till sjukhuset,
kanske? kanske inte, är ju på bättringsvägen (:
Sova mycket mycket
Plugga

& jag glömde nästan! Idag såg jag på "a walk to remember", fän va underbar film

haha , jaa jag gör mig till på bilden, sminkar mig inte så! tänkte bara försvara mig lite, för anonym säger att man väljer själv om man vill ha tofsar på benen (: & självklart gör man det! Jag väljer ju om jag vill gå runt som på bilden eller som normalt folk, då väljer man samtidigt vilket rykte man vill ha efter sig, eller hur?

skillnad på maria& maria ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

byter inte din morsa lakan i diin säg eller måste du gör det själv?:O

2009-10-01 @ 22:12:12
Postat av: anny

ååh, älska "a walk to remember". jag kollade med på den innan fan :o<3

2009-10-01 @ 22:27:08
URL: http://absolutanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0