hmm..

svar till frida johansson;
självklart gumman, när jag blir frisk kan vi ses en dag tycker jag allt :)

Min röda mobil är tillbaka, helt underbart (: Gammal, ful och väldigt sliten, till&med dålig, men jag älskar den iallafall!
Jag kan svälja lite, jag tvingar i mig dricka iallafall, även om det gör grymt ont. Mamma checkade halsen igår och hon gissar på halsfluss, greeeat.. blir sjukhuset imorgon och kolla upp detta.
Greys anatomy har blivit lite av en drog för mig. Har kollat på det 24/7 sen i söndags, och nu är alla säsonger slut.. Sorgligt, men den nya säsongen har ju börjat på tv iallafall och det är ett plus. Fast George är död och det suuger :(

Jag kollade på idol igår, och har hittat en ny favorit, Erik Björklund (: He's gonna go faaar

Ne, nu ska jag dricka lite blåbärssoppa, nyponsoppa och titta på "gilmore girls", har alla dom säsongerna också, kalla mig gärna freak men så är det!
pussheyy

juste, går rätt bra att smsa, gör ju liksom inget annat sånna här dagar..

jag saknar dig, hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0