I kalmar! :)

Klockan är bara tre och jag har redan hunnit med hur mycket som helst känns det som. Fast okej, vi vaknade vid halv sju men iallafall? Jag Wille & Rasmus va nere på stan en sväng innan, tog en fika, köpte smink till mig och köpte en bil till Wille, så nu är han lycklig!
När vi kom hem lagade jag mat, medans Rasmus hann somna så jag och Wille åt ensama. Efter maten diskade jag och ska snart städa lite, vänta på att min älskling ska vakna? Kan inte påstå att Willes nya leksak är så tystlåten så att han fortfarande sover är ett under.

Senare ska vi baka äppelkaka, mumma :) Åker hem vid 12- 1 tiden imon, så blirre hem och fräsha upp sig lite inför kvällen. LOVE IT

 Har inga bilder på denna datan så dagens inlägg får bestå av arkiv bilder eller bilder från google, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0