Idomin..

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att seriöst gå runt med idomin på läpparna. Aldrig någonsin. Tro det eller ej, men det är nästan värre än toffsar. Eller? Dom ligger väl på ungefär samma nivå, men usch & nej är det iallafall.
Ändå, är idomin en väldigt bra uppfinning. Det mjukar läpparna något otroligt, om man använder det rätt. Inte för ofta och inte för mycket. Jag sover med idomin på läpparna, och idag va jag grymt torr om läpparna.
men skulle maria bergdalen gå med idomin på läpparna i skolan? noo waaay! hahahahha
så när jag kom hem blev det idomin och det är grymt skönt och när ingen ser, är det okej (:

Samma sak med toffsarna, underbar uppfinning. Jag skulle aldrig klara mig utan mina toffsar, har uppsatt väääldigt ofta.

tyvärr så använder små flickor & pojkar dessa fina saker fel. synd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0