Jag funderar

Ja, när man ligger i en säng hela dagarna, samma säng, samma väggar, samma tv, samma reklam.. Ja ni fattar? Då blir man ju dum i huvudet till slut. Jag & Anny kom fram till att jag inte ens är sjuk. Jag kanske har en psykisk sjukdom som gör mig sjuk eller något liknande, vad vet jag? & hur får man reda på att man har en psykisk sjukdom, tänk om ingen märker något och det blir obotligt och jag typ dör för jag tänker för mke?
Ja ni ser, JAG BLIR JU DUM I HUVUDET AV DETTA

Men iallafall så har jag hunnit tänka på min pojkvän väldigt mycket också :) Tänker på vilken tur det är att jag har honom. Vad hade jag gjort i lördags, om inte han hade gjort mig på bra humör och funnits hos mig dag som natt, hela helgen?
Kanske hade jag legat inne i mitt äckliga rum och blivit störd. Men nu är det så att jag har ju faktiskt min Rasmus som är världens bästa och jag ville bara säga det :) Nu får jag inte tag i honom, hans mobil är väl död eller något och det är också störande. Får nog ett utbrott snart, så om jag inte bloggar imon har jag nog dött..
tack för mig :)

baby I'm lost in you

Kommentarer
Postat av: anny

hahahahaha du är skön

2009-10-25 @ 22:26:57
URL: http://absolutanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0