kul fredag..

Alternativ på en bra fredagkväll hemma;
* filmmys med pojkvän/kompisar
* laga mat, se film osv
som jag ska göra på fredagar egentligen men nejnej..
* bubbelbada
* baka massa feta kakor och äta upp
* "tröstäta", med massa chips & godis

Kan jag göra något av detta? NEJ. varför?
1. Filmmys med pojkvän/kompisar funkar inte sålänge jag är sjuk, härligt..
2. laga mat kan jag inte göra, eftersom jag blir yr om jag är uppe och går för mycket. Film är okej, men jag har börjat tröttna på att bara kolla på tv hela dagarna?
3. Bubbelbada, varmt vatten = gör att jag blir mer yr, funkar inte!
4. Baka funkar inte heller, eftersom jag inte kan äta, blir depp om jag inte får äta det jag bakar..
5. KAN INTE TRÖSTÄTA FÖR MIN HALS TILLÅTER INGEN MAT
känns som om förra fredagen va gaaaanska mycket bättre..



men något bra är ju iallafall att jag känner mig fräshare nu efter dushen, ellerhur? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0