@ michis plaaace (:

är hos michis babe just nu :) hon står i duschen just nu, hon ska snart iväg till sin babie! Efter skolan gick vi hem till mig för att äta lite & då va Becca med en stund också :) Mysigt att umgås med dessa söta flickor igen!
Nu har jag&michis legat i hennes säng en stund och pratat om allt mellan himmel och jord, skrattat en massa, skööööönt :)
Men nu ska vi som sagt dra om en stund så vi hörs när jag kommer hem (:
pusshej! :D

svar till josefin;
den röda är finfin :) men iiiiingen slår den rosa, okej? :D sötnos!

 jag älskar dig i evighet!
(hittade bilder på michis data från fjortistiden.. haha, se & njut!)

 kärlek!

 michaela <3

 haha, piiiiinsamt

 <333

 du kommer alltid finnas hääär inne, alltid!


Kommentarer
Postat av: josefin

hahaa, jag fattar ju inte ens vilken mobil du menar x)))))

2009-10-09 @ 16:53:14
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0