min vecka ;

Denna veckan är det varning för dålig uppdatering, tyvärr. Självklart blir det ett par inlägg om dagen, men jag har inte tid för lika mycket som när jag va sjuk! Såhär kommer min vecka se ut;

tisdag; musik prov
spanska prov
träffa michis (?)
om inte michis, rasmus

onsdag; gå till stadshuset och presentera mig
sola
plugga matteläxa och engelska
troligtvis träffa babe

torsdag;
engelska prov
köpa något..?
troligtvis träffa babe

fredag; engelska prov
matte läxa
sola
sova hos älskling, laga mat? :)

lördag; kosta outlet med älskling & hans familj :)

söndag; kolla match med Gry
föroppningsvis spendera mer tid med gry :)
plugga (?)

allt är inte helt bestämt och allt är inte ens säkert att jag kommer göra ;D men det är iallafall fullspäckat, veckans schema så bli inte ledsna nu, trogna läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0