nackdelar, helt klart..

Jag kan inte äta, = jag får ont i magen & går ner i vikt, hate it
Jag börjar tröttna på blåbärssoppa och nyponsoppa
Jag vill göra mitt spanskaprov imon
Jag vill gå i skolan
Jag vill att min hals ska vara bra
Jag vill inte gå till sjukhuset, hatar sjukhus
Jag vill träffa Rasmus!

Jag känner mig helt avstängd från verkligheten, typ, civilisationen. När jag blir frisk, ska jag äta en stor fet jävla pizza. Åh, va underbart med mat. Jag blir sugen på saker som jag aldrig brukar äta annars, som ljusa mackor med mycket smör, ost och gurka. Pizza med beanesås och sånt där gott kött. Tomat. Ananas. Vattenmelon. Mackor i stora last. Pasta.
åh, tänk va jag ska äta när jag blir frisk! (:

:)))))))))))

Kommentarer
Postat av: juliiiiaaaa

uuuh, maria du har lärt dig ;) fläskflie med bearneise sås pizza skare va :D

2009-10-02 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0