onsdag..

Uschuschusch. Som sagt sov jag inget bra inatt, plus att jag är väldigt förkyld. Blir fan bara värre och värre :/ näsan är jätte täppt så jag låter som en röv när jag pratar, kan inte äta pga halsen och huvudet sprängs vilket minut som. Tänkte försöka gå till jobbet ändå, men när jag kom dit ville dom inte ha mig där, eftersom jag är så förkyld, smittar ju & så.

Kan erkänna att det ska bli rätt skönt att ligga hemma och gör nog det imon också, för då ska michis komma på morgonen och bada bubbelbad med mig, mysigt.
Ska duscha om en stund och försöka äta något, får pressa ner det. Orkar inte gå ner i vikt, jobbigt ;o

Vid halv ett kommer rasmus. hörs om en stund ,puss

PS. min addapter till min data (eller sladden) är det glapp i så ibland funkar det inte att ladda, jobbigt jobbigt. Men nu funkar det men det kan vara en anledning till att det blir dålig uppdatering ibland men försöker låna Linns. får ny sladd på torsdag annars. DS


sliiten..
Ja det är ett plåster på fingret, skärde mig på jobbet igår ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0