Prao :)

Denna veckan praoar jag på vetlanda cafeteria, i stadshuset!
Är väldigt mysigt för personalen där är jätte gulliga och trevliga som bara den :) Får baka, stå i kassan, diska osv. Mysmys :) Börjar vid åtta och slutar tjugo i fyra, typ. Lång dag och man är ganska seg efter, men det gör iiiingenting för det är massa kul på praon, hah (:

Efter stack jag och köpte present till bror min, träffade Branne på vägen hem och snackade med honom ett tag.. Vi har rätt jäva grymma planer till spexet, tro mig! haha

Nu börjar det dra ihop sig, snart ska vi fira bror min. Idag slutar jag äta pencilin så på onsdag blirre att träääna :)


rix fm
är jag den enda som saknar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0