sammanfattning..

sammanfattning av min helg;

Fredag:
Michaela underbara unge hela dagen. På kvällen blev det stan, kollade till utanför UP och sådär. Då va Gry med också. Kaos hela kvällen faktiskt men sen sov min pojkvän hos mig iallafall. Jag sov typ ingenting på hela natten
Lördag:
Sov några timmar på morgonen, va mycket trött eftersom jag sov typ 2 timmar på natten. Tur att jag har världens bästa pojkvän som alltid gör mig på bättre humör! Va hos honom hela dagen och jag är sjuk och ledsen så jag va helt off, men han förstår mig :) Träffade Liza & Linn en stund på kvällen och senare Gry & Adam, sov hos älskling.
En månad, du är bäst :)
Söndag:
Vaknade och mådde skit dåligt, så Rasmus fick skjutsa hem mig tidigt. Kom hem och allt blev bara värre och värre, så pappa och Linn åkte med mig till Eksjö, sjukhuset. Spenderade några timmar där och fick medicin så nu ska det nog bli bra.
Resten av dagen har jag bara legat hemma, sovit massa timmar mitt på dagen, pratat i tele med Anny i 2 timmar, Julia ett tag också och kollar på Wallander :) Pratat massa med mamma, älskar henne. <3 älskar pappa. <3

fredagens :) Rasmus tröja (love it) som blir lite over size på mig, huhu (y'

älskling! <3

haha, Viktor slog sönder ett fönster, duktigt! Då blev det jävla fart på den här tösen iaf ;)

babe :)

<3

vi är söta som fään :) tack för fredagen underbara unge, love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0