shööönt

Har varit ute med Michis nu i ca en & en halv timme. Mycket skönt att få lite frisk luft! Blir ju störd av att ligga inne hela dagarna, när man är sjuk liksom, finns det något värre? Nu är hon ute och är olaglig medans jag sitter på mitt ostädade rum och försöker få lite ork till att resa på mitt feta ass och ta itu med städningen. Rasmus kommer liksom om 30 minuter och jag måste hinna göra mig vacker också, ja ojoj nu blev det mycket.

Ikväll är det fotbollsmöte vid sex och greys vid nio, hörs kanske senare annars imon skulle jag tippa. ciao! 'v

 anders ringde mig innan (min morbror) och frågade om jag ville åka till Kalmar på lovet i några nätter. Hoppas det fixar sig för det skulle ju inte vara helt fel att få mysa med min baby lite :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har han ingen mamma?

asså jag menar det vaerkar inte som det när du har varit där om du förstår va jag menare eller när du skriver på bloggen,hehe

vad ska du tippa för något då?::)

söt bild

2009-10-21 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0