Sjukhuset gick rätt (y)

(y) = Bra, sjukhuset gick rätt bra!
Tog bla blodprov, fick ta i vänsterarmen eftersom jag tog i höger för bara några dagar sen, så känner mig handikappad, haha.. båda armarna är stela, lyckat! (; Anyway, dom sa att det inte va körtelfeber. Eller dom gjorde halsprov och det blev inte bra så dom kunde inte säga säkert egentligen, men dom trodde inte det eftersom jag kanske hade det som barn :) skönt!
När mamma åker hem från Jönköping ska hon hämta pencilin åt mig iallafall så mår jag bättre om några dagar, fatta va skönt :)

Kanske kan åka på kusinträffen i Jönköping på söndag, dit ska alla kusiner i hela släkten, haha ;D Även min kusin från USA som jag inte har träffat på flera år, trevligt trevligt :) Hoppas jag mår bra då bara :D

Fick ju träffa Rasmuuuuuss en stund eftersom han körde mig, så skönt att få vara med dig en liten stund där gullet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur månag kusiner har du oc hur gamal?

2009-10-05 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0